0
Inhoud bewerken
VADI

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

Showrooms

Vadi Concept heeft een showroom in Cuijk.

Vadi Concept
Van Galenweg 1
5431 LG Cuijk

Onze showroom is 6 dagen per week te bezoeken.

Maandag 10:00-17:00 uur
Dinsdag 10:00-17:00 uur
Woensdag 10:00-17:00 uur
Donderdag 10:00-17:00 uur
Vrijdag 10:00-17:00 uur
Zaterdag 12:00-17:00 uur
Zondag Gesloten

*U kunt een afspraak maken om onze showroom buiten de openingstijden te bezoeken.
Bel ons of neem contact op via Whatsapp.

Onze showroom is gevuld met ons assortiment en badkamertrends. Helaas kunnen wij niet alle producten die wij online hebben in de showroom tonen.

 

Geen enkel probleem! U kunt uw bestelling bij ons afhalen. Meldt u zich voor het afhalen eerst bij de showroombalie.

Maandag t/m vrijdag van 10:00-17:00 uur en zaterdag van 12:00-17:00 uur.

Bestellen

Vadi Concept heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. U kunt simpel en snel bestellen.

  • Selecteer uw producten en zet ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kunt u de aantallen wijzigen. U heeft de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.

  • Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen.

  • Maak de keuze of u de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.

  • Kies uw betaalmethode. U kunt kiezen uit iDeal-internetbankieren, Bancontant,

    Klarna, contant of pinnen bij afhalen.
    Nu hoeft u alleen nog maar uw gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.

Zodra uw order is bevestigd, ontvangt u hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken. Wij nemen contact met u op als het product verzonden is. Bij kleine pakketjes is dit een track&trace, bij grote leveringen spreken we samen een levertijdstip af!

 

Het bestelnummer vindt u in de bevestigingsmail. Heeft u deze bevestigingsmail niet gehad? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Ja, u kunt zeker uw bestelling plaatsen in de showroom. In onze showroom helpen wij u graag in het maken van de perfecte keuze.

U kunt de bestelling nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Is uw bestelling al wel verzonden? Neem dan alsnog contact op met klantenservice. Dan kijken we of we nog iets voor u kunnen betekenen.

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is.

Dat vinden wij vervelend. Het verzenden kan even duren. Check ondertussen ook even het postvak met ongewenste mail. Het zou kunnen dat hij hierin terecht is gekomen. Toch twijfels over uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je ontvangt de factuur als jouw bestelling is afgerond in ons systeem. Heb je daarna nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Betalen

U kunt uw bestelling betalen met de volgende betaalmethodes:

  • IDeal

  • Bancontant

  • Klarna

  • Contant of met pin betalen in de showroom

Geen zorgen! Uw betaling is zeker veilig!

 

Vadi Concept B.V.

NL47INGB0100318320

Let op: Als je jouw bestelling wilt betalen via een bankoverschrijving, vergeet dan niet het SKV-nummer toe te voegen in de beschrijving. Zo wordt de betaling direct verwerkt.

Ja, dat kan via Klarna. Zo kun je betalen wanneer het jou het beste uitkomt.
* binnen 8 dagen

U kunt op uw bankrekening checken of het bedrag is afgescheven. Als dit is gebeurd, kunt ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heeft u deze bevestigingsmail niet gehad? Neem dan contact op met de klantenservice.

Dat is vervelend! Neem contact op met onze klantenservice dan zoeken zij uit wat er mis ging. Wilt u het zelf uitzoeken? Bekijk onze informatie over de betaalmogelijkheden wellicht kunt u daar al vinden wat het plobleem veroorzaakt.

Bezorgen & afhalen

Vadi Concept heeft meerdere verzendmethodes welke verschilt per product.

  • Via pakketdienst.

  • Onze bezorger komt bij u langs met uw bestelling.

  • U kunt uw bestelling afhalen.

  • We verzenden uw bestelling direct vanuit de leverancier.

De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan €50,- in Nederland. Vanaf €1000- worden geen verzendkosten in rekening gebracht en bezorgen wij gratis! Bij elk product staan de verzendkosten vermeld. Wij werken met de volgende onderscheidingen:

Bezorging met PostNL Wij bezorgen de kleinere pakketten via PostNL. Hiervoor rekenen wij vaste bedragen, afhankelijk van het gewicht. De verzendkosten variëren tussen €8,- en €15,-.

Indien je je bestelling onder rembours laat versturen worden er € 15,- extra in rekening gebracht in verband met administratiekosten.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.

Ook naar België verzenden wij bestellingen. Wilt u uw bestelling in een ander land laten bezorgen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Het is mogelijk om de bestelling af te halen bij ons. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen contact met u opnemen, zodra de bestelling klaarstaat.

Adres:
Vadi Concept
Van Galenweg 1, 5431 LG Cuijk

U kunt uw bestelling elk moment ophalen tijdens de openingstijden van het showroom.

Maandag 10:00-17:00 uur
Dinsdag 10:00-17:00 uur
Woensdag 10:00-17:00 uur
Donderdag 10:00-17:00 uur
Vrijdag 10:00-17:00 uur
Zaterdag 12:00-17:00 uur
Zondag Gesloten

*U kunt een afspraak maken om onze showroom buiten de openingstijden te bezoeken.
Bel ons of neem contact op via Whatsapp.

Na uw bestelling ontvangt u van ons een bevestiging. Vanaf het moment van bestellen gaan wij de producten voor u verzamelen. Kleine pakketten besteld via onze webshop worden bezorgd met de pakketservice van PostNL. Grotere bestellingen zullen wij bezorgen met onze eigen bezorgservice of een andere transporteur.

Voor de bezorging nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen. Als u voor 13.00 uur bestelt en uw producten zijn op voorraad, kunnen wij uw bestelling meestal al op de volgende werkdag leveren. Wanneer u een bestelling op zaterdag of zondag plaatst, is dinsdag de eerstvolgende bezorgdatum. Leveringen vinden vaak plaats tussen 1-7 dagen. Wij streven er echter naar om binnen 2 werkdagen te leveren indien uw producten op voorraad zijn.

Wij zullen er alles aan doen om ook daadwerkelijk binnen het aangegeven termijn te leveren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. De situatie kan zich voordoen dat, geheel buiten onze schuld om, vertragingen zich voordoen. Vandaar dat de gemelde levertijden slechts een indicatie zijn en wij niet 100% zekerheid kunnen garanderen.

Let op:uw bestelling wordt uitgeleverd wanneer wij uw bestelling compleet hebben, wij wachten dus met uitleveren tot het product met de langste levertijd binnen is.

Uw bestelling wordt geleverd wanneer het artikel met de langste levertijd beschikbaar is. De levertijd van dat product is in principe de levertijd. Wilt u de bestelling later ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken zij wat er mogelijk is.

U kunt de adres nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Ja dat kan. U kunt als afleveradres een ander adres invoeren bij het invoeren van uw gegevens, waardoor de bestelling op dit adres wordt afgeleverd.

Ja dat kan. U dient het aan ons door te geven!

Voor de bezorging nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen. Als u voor 13.00 uur bestelt en uw producten zijn op voorraad, kunnen wij uw bestelling meestal al op de volgende werkdag leveren. Wanneer u een bestelling op zaterdag of zondag plaatst, is dinsdag de eerstvolgende bezorgdatum. Leveringen vinden vaak plaats tussen 1-7 dagen. Wij streven er echter naar om binnen 2 werkdagen te leveren indien uw producten op voorraad zijn.

Wat vervelend om te horen. Een dag van tevoren krijg je een track&trace code of een belletje van onze planner. Een bezorgafspraak gemaakt maar jouw bestelling nog niet ontvangen? Wacht nog even af, het kan zijn dat de bezorger wat vertraging heeft opgelopen. Toch twijfels of de bestelling komt? Neem dan contact op met de klantenservice. Dan gaan zij even op onderzoek uit.

Retourneren

Bij de aankoop van onze producten via Vadiconcept.nl heeft u de mogelijkheid om één of meerdere producten te retourneren als deze niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij vinden het belangrijk om u het juiste product te leveren dat aansluit bij uw wensen en behoeften. We zien u namelijk graag als een tevreden klant terug in de toekomst.

Retourzendingen kunnen niet worden geaccepteerd door medewerkers binnen Vadi Concept zonder voorafgaand overleg. Geheel of gedeeltelijk verwerkte producten, beschadigde producten en verpakte producten waarvan de verpakking ontbreekt of is beschadigd, kunnen niet worden geretourneerd.

Heeft u te veel gekocht of een verkeerde keuze gemaakt? U kunt het artikel of product tot 14 dagen na aankoop ruilen of retourneren, ongeacht de reden. Als de bestelling bij levering aan de deur wordt geweigerd of moet worden geretourneerd, worden er annuleringskosten van €50,- excl. BTW en transportkosten van €80,- excl. BTW per pallet in mindering gebracht op het te retourneren bedrag aan de koper. Producten worden geproduceerd met een tint- en kalibernummer.

Voorraadartikelen kunnen wij terugnemen na ontvangst. Dit kan alleen als wij dezelfde tint- en kaliber nummers op voorraad hebben. U kunt deze binnen 14 dagen retourneren bij Vadi Concept in onbeschadigde en ongeopende verpakkingen. Voor het retourneren van de hierboven beschreven voorraadartikelen rekenen we €50 excl. BTW administratiekosten.

Materialen die speciaal voor u zijn besteld en niet in ons voorraadprogramma zijn opgenomen, kunnen wij helaas niet retourneren.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;

  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken

    Graag zoeken wij wel samen met jou naar een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd is of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Geef dit zsm aan ons door. 

Wij verzamelen onze bestellingen met voorzorg, maar het kan helaas nog wel eens voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Dat willen wij zo goed mogelijk oplossen met jou. Daarom adviseren wij om contact op te nemen met de klantenservice, die samen met jou zoekt naar een oplossing.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. De producten kun je zelf versturen, langsbrengen of door ons op laten halen. Zorg ervoor dat breekbare producten altijd veilig verstuurd worden! Als wij een retour bij jou ophalen, brengen wij €50,-excl. BTW administratiekosten in rekening.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons [of aan … naam en, indien van toepassing, het adres van de persoon die door jou gemachtigd is om de goederen in ontvangst te nemen] terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen, is Vadi Concept daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen.

Ja dat kan. Zorg ervoor dat de bestelformulieren van de bestellingen in de doos zitten. Dan zal de afhandeling sneller verlopen.

Jammer om te horen dat je bestelling net niet naar wens is. Het ruilen van je bestelling is mogelijk, maar de retourkosten zijn dan voor eigen rekening. Bij een pakket zijn dat de kosten van de vervoerder en als wij jouw bestelling ophalen, is dat €50,- excl. BTW en administratiekosten.

Materialen die speciaal voor u zijn besteld en niet in ons voorraadprogramma zijn opgenomen, kunnen wij helaas niet retourneren.

Binnen 14 dagen staat het geld weer op jouw rekening.

Garantie

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Je vindt het garantietermijn per product in de specificaties op de productpagina.

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. De garantie die wij verlenen, is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wil je aanspraak maken op je garantie neem dan contact op met de klantenservice.